onsdag 28 mars 2012

Ö.TREND


Fast så får ni se det redan ikväll eftersom Julia, mina fina medarbetare, hade postat vårt hjärta.
Ni har redan fått höra om den vintageavdelning i Jonsered, Östhjälpen Trend, som jag driver tillsammans med mina vänner Julia, Emma och Sofia. På Östhjälpen Trend finner man som kund vintage och second hand väl utvald av våra vana händer.

Vårt koncept har från början varit att göra vintage och second hand lika attraktivt, lättillgängligt och självklart som nyproducerat har blivit idag och det som vårt arbete kom att mynna ut i var en tidning. En tidning som skulle kunna vara vilket magasin som helst i tidnignshyllan, men där alla plagg och accessoarer var vintage, främst från vår egen avdelning, och där alla artiklar berörde ämnet hållbar klädkonsumtion.

Jag skulle inte kunna vara mer nöjd över resultatet och hade inte tackat nej till att göra ett nytt nummer. Och om ni känner er intresserade av att köpa ett nummer är det bara att lämna en kommentar här nedan eller maila mig på angelika.andric@hotmail.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar